Bestuursfuncties

Penningmeester

Geld van onze leden moet uiteraard zorgvuldig worden besteed. Als penningmeester ben jij verantwoordelijk voor het financiële beheer en kun je alle uitgaven verantwoorden aan de ledenvergadering. Met jouw financiële inzicht en een kloppende begroting lever je een belangrijke bijdrage aan het succes van onze lokale activiteiten, campagnes en onze beweging. Penningmeesters worden geschoold en ondersteund door het landelijk bureau van GroenLinks. Je staat er dus niet alleen voor!

Bestuurslid

Als lid van het bestuur denk je mee over de koers van de fracties, en over wervende activiteiten en campagnes. Veel van wat je doet is werk achter de schermen, maar onmisbaar voor het verbreden van onze beweging. Vaak ben je het eerste contact voor nieuwe leden, sympathisanten en geïnteresseerden. Een belangrijke taak is hen een warm welkom bieden binnen GroenLinks. We zoeken nog drie bestuursleden, uit de verschillende gemeentes, om elkaar te inspireren in het uitdragen en uitvoeren van onze idealen: duurzaam, groen en sociaal.

Wil je meer weten van GroenLinks Boven Betuwe? Overweeg je actief te worden als een van de leden van het bestuur? Neem dan contact op met Karin Verlaan: bestuur.glbovenbetuwe@gmail.com