In deze tijd is het extra bijzonder om in vrijheid keuzes te mogen maken en dat hebben we de laatste drie dagen gedaan door te stemmen. Met de steun van 2543 kiezers (voorlopige uitslag) weet GroenLinks Lingewaard een stijging van 3 naar 4 zetels te behalen en zijn we de derde partij.

We willen alle mensen die ons hun stem en hun vertrouwen hebben geschonken enorm hiervoor bedanken. De komende vier jaar gaan Tamara, Lianne, Chantal en Inge zich inzetten voor een menselijk, eerlijk, groen en duurzaam Lingewaard.

Ook willen we graag al die inwoners bedanken die ons aan de deur te woord hebben gestaan en in alle eerlijkheid de dingen die er spelen in de wijk met ons hebben gedeeld. Blijf ons vertellen hoe het gaat, zodat wij hiermee aan de slag kunnen. Wil je zelf actief meedoen met GroenLinks, je bent van harte welkom.

Een dankjewel is er natuurlijk voor het hele team en alle vrijwilligers die ons geholpen hebben met campagne voeren en het huis-aan-huis gaan, en dit onvermoeid tot de laatste dag zijn blijven doen.

Wij feliciteren ook de winnaars, onze collega’s van de PvdA en LBL met hun groei. Natuurlijk blijft GroenLinks graag met alle andere partijen vanuit een positieve houding samenwerken, want in de gemeenteraad doen we het met zijn allen voor alle inwoners en heel Lingewaard.

Bedankt!